streda 19. júla 2017

Ranná rutina


S vytváraním režimu to u nás nebolo ružové 😂. Vôbec tomu nepomáhala skutočnosť, že sa sťahujeme v priemere 2x za mesiac (manžel je v práci vo výcviku, takže putujeme po Slovensku s ním).  ALE, nakoniec sme to s Teom zvládli, a máme rannú rutinu, ktorá vyhovuje mne, jemu a hlavne každý deň (aj cez víkend, aj v KE, aj v SL, vo ZV... proste stále 😊).

Takže ako to u nás ráno vyzerá?

7.00. - približne vtedy vstávame. Budík si nenastavujem, Teo je ako hodinky 😉. Hneď po prebudení si ponaťahujem chrbát, prebalím Tea a oblečiem sa.

7.30 beriem Tea do kuchyne. Ráno je mimoriadne spokojný (toto asi nemá po mne 😂), takže ho môžem pár minút v kľude nechať samého s hračkami. Medzitým vypijem veľký pohár vody, idem na wc, umyjem si zuby a tvár, nakrémujem sa a učešem. Potom si zalejem kávu. Uvarím Teovi kašu (robím mu stále kaše doma (tie kupované mu nechutia, a ani sa mu nedivím). Nachystám si raňajky.

8.00 kým Teovi chladne kaša, pohrám sa s ním na podložke a zacvičím si pár strečingových cvikov. Tea šteklím na brušku, hladkám - proste sa ho snažím zapájať, no a musím uznať, že sa mu to veľmi páči. Je to takých našich 15 minút, kedy sa v podstate len šalíme 😊.

8.15 si sadneme za stôl. Nakŕmim Tea, vypijem ďalší veľký pohár vody a dám si kávu. Potom ešte Tea nakojím a medzitým zjem raňajky. (Ak jem to čo aj on, papáme naraz).

Následne už viac menej len sledujem Tea, kedy začne byť unavený. Na podložke už nechce byť, takže ho mám na rukách. Väčšinou upracem veci, pustím pračku ak treba a tak. Ak si aspoň 2x zívne, tak ho idem uložiť. Spinká buď vonku v kočíku, alebo v posteli (ak veľmi prší, alebo je príliš horúco).

No a kým Teo spí, ja si zacvičím. Vonku chodím už športovo oblečená, idem na záhradu (v KE), alebo do pokojnejšieho parku (ak nie sme v KE). V kočíku už mám nachystané činky a vodu. Pravdu povediac, najprv som sa hanbila poskakovať pred ľuďmi, ale už som to prestala riešiť (myslím vo svojej hlave). Po cvičení (trvá mi to max 20 minút) si užijem ešte čas kým Teo spí. Buď sa prejdem, čítam si knihu, napíšem článok na blog...  proste čokoľvek na čo mám chuť. Je to jediný čas dňa, ktorý venujem len sebe 😊.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára