sobota 13. januára 2018

Sladký život bez cukru...

Už pred pár rokmi som si kúpila túto neskutočne sympatickú knihu. Aj vďaka nej sa mi podarilo z jedálnička cukor takmer vylúčiť. Avšak, časom som poľavila. K bielemu prášku som sa síce už nevrátila, ale trošku medu, ďatlového sirupu, sladké ovocie a domáce sušienky s trstinovým cukrom sú u mňa na dennom poriadku. Ono, sa to zdá byť úplne v pohode, ale ja na sebe cítim, že to tak nemám.

Ako to? Tak napríklad, už vyše mesiaca sa snažím nejesť po 18:00. Vôbec to nezvládam. Už som si dokonca posunula tento čas na 19:00, a i tak mám s tým obrovský problém. Dni, kedy som to zvládla sa dajú spočítať na jednej ruke. No, a viete na čo mám večer chuť? Na sladké!! Okrem toho sa ma zubami nechtami drží posledných pár cm tuku v okolí bruška. Mávam zmeny nálad, a práve sladké je to, na čo mám chuť keď mi je smutno/som nahnevaná/niečo mi nevyšlo a pod.

Včera mi padol zrak na poličke s knihami práve na túto. Takže som sa rozhodla pre 8 týždňový cukrový "detox". Tentokrát bez všetkého sladkého. Chcem vynechať všetok cukor a bielu múku a minimalizovať ovocie (najmä sladké druhy). To ako mi to reálne pôjde si budem písať tu na blogu. Som zvedavá, ako to na mňa bude vplývať. Sarah sľubuje viac energie, lepší spánok, väčšiu kontrolu nad jedlom (tým myslí to, že si telo samé povie kedy má dosť a takto prirodzene sa dostane na ideálnu váhu), možno aj lepšiu pleť a náladu :).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára